29 januari 2010

Tåg


Fan vad arg man kan bli på försenade tåg. Och fulla! Här sitter jag och vinglar i trappan och är arg. Inte kommer jag hela vägen fram heller. Damn!

2 kommentarer:

  1. Haha!! Gullig Gumma du :D sitt inte och vingla för mycket i trappor bara ;)

    SvaraRadera
  2. Haha!! Gullig Gumma du :D sitt inte och vingla för mycket i trappor bara ;) mys

    SvaraRadera

Don't go without a trace..