14 december 2007

Goodnight sweetheart

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet. Har gått rätt bra, fast jag känner verkligen att jag är SLUT i kroppen! Jag är trött på att jobba kvällar och jag är trött på att jobba helger. Jag skulle vilja ha ett vanligt hederligt 8-17, måndag-fredag jobb. Det vore sååå skönt! Tänk, då skulle jag ju kunna göra saker på kvällarna. Som att träffa kompisar, eller träna, eller umgås med min familj, eller gå på krogen. O så skulle jag kunna sova på nätterna och inte på dagarna. Och göra roliga saker på helgerna. Det vore fint! Det är min dröm. Om du har något tips på vad jag ska hitta på så kan du väl höra av dig!

Mer djup än så orkar jag inte vara ikväll/natt.


Idag har jag iallafall fått se Kungsörs Lucior. Dom var superfina och sjöng jättefint :) Inte ofta man ser ett luciatåg som både är fina och sjunger bra! Grymt jobbat tjejer! :)


På lördag kommer mamma hem så då ska jag hämta henne på Arlanda. Pappa kommer inte hem förrän den 20:e. Dom är i Dubai, och solar ;) Fuskisar! Men det unnar jag dom. Dom är ju världens bästa föräldrar! :)


Sen ska jag iallafall styra min kosa hem till Joline och Danne. Det blir inflyttningsfest i nya lägenheten :) Spännande! Kul o se min pingla igen, haha!

Nu ska jag sooova! Ha det fint!

Inga kommentarer: