17 december 2007

Somewhere over the rainbow


Jag är hemma nu :) Jag har jobbat på dagiset Regnbågen idag! Det gick superbra!
När jag träffar folk nuförtiden är deras reaktion ungefär "Är du här också?". Haha, typ som om jag finns överallt ;) Det är roligt tycker jag..
Så har jag iallafall varit på stan och inhandlat mina sista julklappar. Bäst att passa på när man har chansen, för nu är det bara två dagars jobb kvar, sen lämnar jag förhoppningsvis landet ;)

Det blir en utmaningsgrej igen för att ni ska få lära känna mig lite :)
Pommes frites - Bröd
Oliver - Champinjoner
Ost - Skinka
Pizza - Popcorn
Idol - Top Model
TV - Musik
Dans - Sång
Sylt - Ketchup
Tomtar - Påskkärringar
Lucia - Tärna
Pepparkaka - Knäck
Sommar - Vinter
Flygplan - Båt
Hallonbåt - Lakritsbåt
IdolMarie - IdolAmanda
Bada i pool - Bada i havet
Fullkornsmakaroner - Vanliga makaroner
Gymmet - Soffan
DVDbox - Serien på TV

Take care! puss Malin

Inga kommentarer: