29 januari 2008

Gravidchock!

Idag har vi haft hälsokontroll på jobbet. Vi testade blodtryck & hb, vägde, mätte, kollade kolesterolvärde, BMI och blodsockervärde. Jag hade bra resultat på allt, så jag är så stolt :) Fick svara på massa frågor om sig själv också. Jag tyckte det kändes bra att få prata lite om mig själv :) Jag fick berätta att jag är glömsk och en aning förvirrad. Att mitt blodsocker snabbt sjunker och att jag har svårt att prioritera. Sen fick jag också berätta bra saker om mig själv förstås, men dom tänker jag inte skryta om här ;) Hihi.


Imorgon börjar jag klockan 11. På torsdag ska jag på JS-möte klockan 10 och sen är jag ledig resten av dagen. Sen blir det nog lite spaning. På fredag och lördag ska jag jobba kväll... Hårt!

Jag har börjat läsa en bok (kors i taket!) och jag tycker faktiskt om den. Den är alldelles lagom (o)djup för mig. :) Den handlar om en tjej i 25-30 årsåldern som jobbar som journalist och precis har blivit gravid. Hon heter Agata och är riktigt rolig. Boken heter "reporter erkänner GRAVIDCHOCK!". En roman av Belinda Olsson. Återkommer om den när jag läst klart!

Nu ska jag lägga mig under mitt sköna duntäcke och läsa lite i den innan jag somnar! Ta hand om er!

Inga kommentarer: