25 februari 2008

Bort

Vet ni vad jag kanske ska få göra? Följa med pappa till Dubai vecka 14 :) Hihi! Det vore verkligen bara såååå nice! Då ska jag också se palmen och det svindyra hotellet. Haha!
Men innan det har jag min Hollandsresa att se fram emot. Fyra dagar hos Jossan tillsammans med Lindha, Matilda och Mimmi :) Jag är helt säker på att det kommer bli en toppenresa! Och det är vi så jävla värda! Ska bli så himla kul o se lilla Jossis, som jag missade sist när hon var hemma. Har inte träffat henne sen jag kom hem från USA (?!). Är det verkligen så länge sen? Oktober? Sjukt!
Igår träffade jag Ida som var hemma och vände. Hon har varit i Sälen och praktiserat i tre veckor. Gick asfort tyckte jag! Men jag har bestämt att jag ska åka o hälsa på henne i Helsingborg när det blir mer vår.. typ i maj eller juni :)
Så vill jag hälsa på Fia som är i London också. Fick ett mail från henne häromdagen :) Hon har det bra, tack och lov! :) Har fått jobb på en pub! Så jävla grymt!
Alla gör så grymma saker nu ju! Här går jag runt i Kungsör utan att något vettigt gjort..
Min sötis Mikaela som är i USA skulle jag också vilja träffa.. funderar på att möta henne i Kalifornien.. får jag det gumman?
Nej nu måste jag duscha! Dreeeeam, dream dream dream... Ta hand om er! XOXO

Inga kommentarer: