4 februari 2008

Goldie

Jag har komponerat ett berlockarmband på Pilgrims hemsida :) Jag snålade inte med berlockerna, som ni ser! Skulle vilja ha allihopa, fast på mitt halsband med min klocka. Men klockan är inlämnad nu för den har gått sönder :(

Idag har vi bokat resa till Holland, till Jossan! Lindha, Matilda, Mimmi och jag :) Det känns lite overkligt fortfarande, men det ska bli gryyymt kul! 7-10 mars blir det. Jag behöver verkligen komma iväg, och jag tror inte att jag är ensam om att behöva det... (?!)

Jag har solat idag också, och blev en aning brunare. Det var jätteskönt. Tror jag ska göra det på onsdag också! För imorgon ska jag jobba. Så har jag varit i stallet med Matilda o Lindha o tittat på Mimmi o Carina :) Hunnit med en tur in till Tuna Park också. Köpte en ny mascara på Make Up Store. Hoppas den är bra! Ska prova den imorgon :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa älskling, vi behöver nog alla iväg, vi ska ha så kul <3