22 februari 2008

OlasalO?

Åhh, vad glad jag blev när jag läste kommentaren på mitt Konstfack-inlägg, ifrån signaturen Åsa. Hon skriver att jag inte ska tvivla på mig själv, utan söka :) Jag tänker nog faktiskt söka, fast det kan vara en jävla massa jobb i onödan! Ett sånt inlägg gör att man känner sig extra säker :)

Idag är jag världens tröttaste människa. Jag jobbade till 24.00 igår, kunde (som vanligt) inte somna när jag kom hem, utan somnade typ två. Gick upp halv sju för att börja jobba igen halv åtta, och nu är jag äntligen hemma igen efter dagens arbete. Har duschat och sovit lite.
Fick precis för mig att mitt hår ser ut lite som Ola Salos. Men jag hoppas inte. Säg att det inte är så! ;P
Ikväll ska jag iallafall mysa med tjejerna. Försöka leta reda på min videobandspelare innan. Det är gömd och begraven i källaren, så jag är inte helt övertygad om att jag kommer hitta den men.. :) Ha en fin helg! Hoppas vi ses! Kraaam

Inga kommentarer: