7 februari 2008

Blå blå är kärleken


Jag är helt sjuuuukt trött! Har jobbat idag så sen direkt efter jobbet åkte jag o mamma in till Tunapark o så hämtade jag min klocka. Så nu får vi hoppas att den inte går sönder igen :)
Efter det var det iallafall bråttom hem till mötet med gruppmötet med Centerpartiet och senare även möte med sossarna. Vi diskuterade framförallt Kungsörs gymnasieskola. Inga beslut tagna än, så vi får se hur det blir.

Är skapligt frusterad på Photoshop om inte alls fungerar som jag vill. Eller.. jag har ju aldrig fått lära mig hur det funkar, så det är förmodligen mitt fel, o inte photoshops. Men hursomhelst blir jag galen! :P Försökte få ihop något snyggt innan jag gick o la mig.. men ni ser ju hur det gick :/ Rosa o guld var väl inget hit heller...

Måste nog skaffa mig lite fler bilder, mer kunskap och mer inspiration innan det blir bra :)

Nu ska jag sova min skönhetssömn! Imorgon blir det nog solning! Ta hand om er alla!

Inga kommentarer: