5 februari 2008

Sweets for my sweet

Jag fyller upp min jacuzzi med varmvatten :) Det ska bli skönt med ett bad efter hårt arbete och långpromenad på is.
Jag har ätit semla på jobbet idag, eftersom det är fettisdagen. Imorgon ska jag jobba kväll, extra insatt i sista minuten eftersom det blev mycke gäster. Fredag är jag ledig så då blir det grattning av Lindha på kvällen och på lördag ska jag jobba dag och sen blir det mys hemma hos Matilda, med tjejerna :)

Sifo ringde till mig idag också o frågade massa frågor om arbetsförmedlingen. Alltså, vad jag tycker om den. Jag hade inte precis positiva svar, om man säger så. Var tydligen massa information som jag borde fått som jag inte fått. Suck! Jag är inte förvånad. Men jag är inte bitter :P
Nu ska jag hoppa ner i badet! See you tomorrow.
XOXO

Inga kommentarer: