11 februari 2008

Winning streak

Okej, jag bettar att den här killen går vidare i Melodifestivalsdeltävlingen nummer 4. Haha, nu kanske ni undrar varför jag valde just deltävling fyra och honom, fast det precis har varit deltävling ett. Men det kan jag inte riktigt förklara. Jag bara hittade honom o så tänkte jag att jag vill att han ska gå vidare :)
Och så säger jag PAX! redan nu, så kan ni glömma honom sen! ;P
Idag har jag varit idrottlärare och mattelärare. Det gick väldigt bra faktiskt. Spelade handboll idag med :)
Och vet ni vad jag ska göra imorgon (slå inte ihjäl mig nu tjejer!)?! Jag ska på pump, med Lotta :) Klockan sex i sporthallen o jag kommer o vara döööööööööd efteråt! Haha, men Lotta har verkligen tjatat på mig så jag kände att det var dags :) Sist när Thomas hade varit på Lottas pass kunde han typ inte röra sig efteråt. Hela tiden sa han typ "Maaaalin, kan du hjääälpa mig" o lät som ett ledset barn så fort han var tvungen att böja sig ner. Haha! :)
Så ska jag ha utveckligssamtal med Lena på jobbet på morgonen. Vet inte vad jag ska säga o så men.. det blir nog bra! Skönt att hinna sitta ner o snacka lite. Det blir inte så mycket sånt i vanliga fall!

Inga kommentarer: