28 mars 2008

Extraordinary

Ojojoj, vilken trevlig kväll jag har haft :) Mat- och vinprovning på Kungsörstorp tillsammans med jobbarkompisarna! Maten var helt extraordinary och vinet och sällskapet likaså! Helt underbart! Haha, det jobbiga nu är att jag vet att jag ska upp om åtta timmar för att packa och sen sätta mig på tåget ;) Men det kommer gå fiiiint! Jag ska träffa Eve och Joline, förstår ni :)
Bilden till höger är tagen en galen kväll på någon av Berlins alla krogar. Inte världens mest charmerande bild på mina två vänner, haha, men jag lovar att ni får nya efter helgen :)
Idag har jag varit med Casper och badat och solat i Arboga badhus, hur dagen avslutades ser ni ju här över ;) En toppen dag, det bara värmer om kinderna!
Alla apparater skall laddas upp för en underhållande tågresa :) Tur att jag fick tag på Snabba Cash också! Tack Lindha baby!
Jag ska försöka komma ihåg att lägga något viktigt i din brevlåda imorgon också!
Sov gott! puss puss Ta hand om er!

Inga kommentarer: