18 mars 2008

Vita tisdag















Idag är det vit tisdag och jag har varit ute i trädgården och fotograferat lite :) Ett ägg fick bli föremål för det vita! Några vita blommor hittade jag också, och den vackra björken!
Idag händer det inte så mycket. Jag ska på möte ikväll. Kultur&fritidsnämnden. Inte så många punkter på dagordningen så det tar nog inte så lång tid :)
Igår bokade jag, Lindha, Matilda, Jossan, Cissi och Camilla resa till Gotland vecka 28. Almedalsveckan, har jag förstått ;) Men med jordens flyt fick vi tag på den sista stugan på fängelset, nere vid hamnen :D Allt annat boende i hela Visby verkade vara upptaget! Lindha is the best! :D Färjan går 23.30 från Nynäshamn, natten till onsdag! Jag lääängtar! Det schizofrena vårvärdret gör att man bara vill ha sommar ännu mer!
Nu ska jag gå o fiza lite med min musik, på den andra datorn :)
See you! pusspuss

4 kommentarer:

matilda sa...

för det första: ett ägg malin, du e knäpp i dum dum. :) haha.
för det andra: gotland rockar redan. det enda jag tänker på :)
för det tredje: kan du va :)

Resistansen sa...

Fiza? Är det ett nytt fränt uttryck för att släppa väder?

Resistansen sa...

jag vill gärna tycka att jag har ett öga för detaljer :)

Anonym sa...

Jättefina bilder!!!! fotograf kanske?