4 mars 2008

Weeeey

Märks det att jag har tråkigt? :) Imorgon ska jag jobba. Övervägde att stanna hemma, eftersom jag fortfarande är rätt risig, men jag är alldelles för rastlös, så jag kom fram till att det är bättre att jag går dit. Innan jobbet ska jag med mamma till Västerås och uträtta några viktiga ärenden på stan. Antar att det blir lite shopping också. Älskar ju Västerås-stad :) På torsdag blir det sminkning och så måste jag tvätta också så att jag kan vara lite snygg hos Jossan! Hehe! ;P Kanske hinner med en solning också. Det vore bra, eftersom jag ska hänga med en pepparkaka dom närmaste dagarna :P
________________________________________
Jag bjuder på den fula bilden på mig, eftersom det var den enda jag hittade på oss två ;)

1 kommentar:

matilda sa...

du själv kan va en pepparkaka, om det var mig du manade :D bajskorv :)