15 april 2008

Frågor :)

Några frågor som jag fick från Karins blogg :)

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Ansiktskräm, schampoo & balsam
Äter helst till frukost: Ingenting helst, om det är tidigt på morgonen.
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: 25 grader kanske? Inte kallare iallafall!
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: USA? Norge? Jag vet inte!
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: Jag har aldrig ens lyckats få i mig en kopp kaffe.
Ser helst på TV: Alla serier utom kriminal- eller sjukhusserier. Förutom Grey's! ;)
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Femkamp!
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Jag vet inte om jag skulle vilja betala något alls.. så jävla galen är jag inte i någon. Kändisarna brukar inte vara så jävla trevliga som man kan tro.
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Åka utomlands, shoppa, köpa en bil och en lägenhet.
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: Hahaha! Jaa, vad ska jag säga.. jag sitter nog hellre i en vattenpöl en stund!
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: Pasta och kyckling
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Jag ångrar ingenting!
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Ett år utan julafton, helt klart! Julafton ger mig ångest!

Inga kommentarer: