17 april 2008

Prommis


Åhh, vad jag är slut! Konstigt att idag kändes jobbigare än igår fast vi hade 50 gäster färre idag. Jag fattar inte! :)

Jag ska snart gå iväg till Vinkelns och hämta ut ett paket! Weey! Jag tror att det är något mer ur Picknickserien, eller möjligen Höganäs tallrikar. Spännande! Sen ska jag gå ut och gå med tjejerna :) Men först av allt ska jag hoppa in i duschen.. jag är svettig och fuuuul! ;) Bra att duscha innan promenaden? Haha, kanske inte! Whatever!
______________________________________
PS. Ge mig en kommentar om den nya looken på bloggen. Jag vet inte om jag gillar den svarta.. vad tycker ni? DS
PS igen; skönt att team Lauren vann, nu vet jag att jag kan lita på er! :) DS igen

3 kommentarer:

matilda sa...

jo det ärn snyggt!!!! nu ska du bara hjälpamig så jag får en personlig blkogg, fattar som vanligt inte hur man gör. :(

matilda sa...

ojoj, jo jag vill ha en feting bild p mig :) sen nån kulig text, å nån kulig färg, typ gul och svart kanske :)

Cili sa...

Faaan va fin hjärtat!
jag vill också ha så, fast me rosa text! får ja härmas? hur gör man?? ja är ju sämst på sånt här...
hihi puss