10 april 2008

Puh

Om det är något som kan göra mig glad så är det små ungar :) Idag har jag tagit hand om tio små krabater på dagiset Nasse, alla under tre år. Helt underbara! Snacka om att man önskar att man hade en liten bebis ibland :) Hihi!
Är mycket gladare idag för det är så fint väder nu o allt! Jag har fått hem en cool lavasten till mina fiskar :) Det är ett hål i mitten på den, om det är någon som har ett intresseblock ;P Eftersom jag har tittat på alla The Hills avsnitt nu och det inte kommer något nytt förrän imorgon så tänkte jag fortsätta läsa i boken som jag lånat av Lindha, Snabba cash! Förlåt gumman att det tar sån tid ;)
Imorgon ska jag jobba på Nasse igen, och så kommer pappa hem runt lunch. Han har varit i Dubai! Fick ett sms av honom här om dagen om att han ska byta jobb. Från Volvo International till Swecon. Så nu kommer vi att ha honom hemma mer + att vi (typ vi, mest pappa) kommer få en snygg (förhoppningsvis!) tjänstebil! Och det är inget aprilskämt den här gången, haha!
Och på lördag blir det innebandy i sporthallen. Företagscup och jag ska vara maskot åt Kungsörstorp :) Det ska bli kulikul! Sen på kvällen hoppas jag på en riktigt stor jävla fest! :D Jag har varit alldeles för nykter alldeles för länge nu ;)
Nu ska jag baka lite tror jag! Vi hörs snart! Ta hand om er!

Inga kommentarer: