6 april 2008

Vackert

Nu har jag varit på IKEA och fått lite inspiration :) Fastnade för tavlan högst upp. Sååå fin! Det ser så härligt ut så man bara önskar att man låg där på ängen o myste, haha! Men just nu har jag ingenstans att hänga upp den, så jag får vänta med att köpa den tills jag flyttar hemifrån igen!
Däremot köpte jag de tre små tavlorna som ni ser där under. Än så länge får jag inte plats med dom heller på någon vägg, så dom får ligga bland mina andra saker i källaren ;) Där finns det mycket grejer kan jag säga! Och det fylls bara på..
Jag köpte en rosa väska till min laptop också, så att jag ska kunna ta med mig den om jag är ute o reser eller så! Det kommer bli great! :D

Jag är helt sjukt sugen på den lilla krabaten som jag visade bild på i det tidigare inlägget. Saknar så himla mycket att ha katt. Fiskarna är så svåra att gosa med ;) Tänk er den lilla dunbollen bredvid på kudden :) Hihi! Vad tycker ni?

Inga kommentarer: