2 maj 2008

Hej hej

Hemma igen efter en vecka i London. Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft tillgång till internet :) Jag har iallafall tagit en hel del bilder som ni kan titta på på min bilddagbok. Skulle kunna lägga ut dom här, men det här är ju faktiskt fortfarande en blogg och när det finns sajter som är gjorda för bilder så känns det bäst att använda dom! ;) Så varsågoda att titta där!

Jag är jättenöjd med min resa iallafall. Har sett massor av roliga saker och nästan börjat känna mig lite "hemma" i London. Inget ställe jag kanske skulle föredra och bo i kanske.. iallafall inte i smeten, men möjligen i Notting Hill :) Där var det verkligen superfint! Det har regnat rätt mycket på mig, och jag har hört att ni har haft fint väder här hemma så jag har lite att hämta igen! Får se om jag hinner sola något i veckan! Känns konstigt att det är helg nu när jag kommer hem. Har liksom både lördag och söndag på mig att göra något! Imorgon ska jag in till Parken Zoo och kolla på tjejernas dansuppvisning med Sandra och Elin :) Ska bli jättekul att se dansen som tjejerna har jobbat så hårt med! Gullisar!!
Har precis kollat på The Hills och kommit fram till att jag inte behöver vänta så länge tills det kommer att nytt avsnitt igen :)
På kvällen vet jag inte hur det blir än.. blev lite struligt helt plötsligt :/
Nu vill jag goooosa!

Inga kommentarer: