6 maj 2008

Morotskaka

Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra :D Haha! Jag har så jäkla sköna jobbarkompisar. Lämnade jobbet med ett asgarv efter att Thomas kastade sig ut genom dörren efter mig och skrek "Malin, jag längtar redan tills klockan blir två imorgon" Haha! :D (Då börjar jag jobba igen, för er som inte förstod det).


Ikväll blir det tjejkväll efter klockan åtta och jag har redan börjat fixa med morotskaka! Innan det ska jag duscha, åka till ICA, läsa alla bloggar, kolla på The Hills och äta :) Måste dra nu! pusspuss

4 kommentarer:

Anonym sa...

The Hills ÄGER!
Kaka är inte heller helt fel ;)

retzina sa...

hihi nej du det blev en riktig toppenkväll :)

Anonym sa...

älska the hills :) o du ja tyckte tom om kakan, då kan man snacka om att ha lyckats me bakningen :)

retzina sa...

hihi jaaa!! jag blev så stolt :) älskar dig babydoll