4 maj 2008

Sol vind och vatten

Jag har precis suttit ute på balkongen och solat i bara bh och byxor (haha, eftersom benen var i skuggan)! Helt underbart :) Tyvärr har solen gått i moln nu så det blev lite kallt, men jag har full spaning utåt ifall det skulle komma en ny chans till lite sol! :) Lyssnar på "sol, vind och vatten" och håller tummarna ;)

Idag har jag umgåtts med Ida som nyss åkte tillbaka till Helsingborg. Vi ätit och letat fakta till hennes arbete som ska vara klart imorgon, hehe! Jag har bestämt mig för att försöka hälsa på henne snart.. måste bara kolla lite hur mycket jobb jag har i maj bara. Är rädd att det är rätt mycket!

Försöker fixa en klipptid i veckan (och samtidigt träffa Fia :) eftersom mitt år är risigt och långt och med massa utväxt på slingorna. Vet inte riktigt hur jag ska göra med min färg... Flera slingor så jag blir lite mer åt det blonda hållet till sommaren.. eller färga alltihopa mörkt? Är rädd att jag ser blek ut i ljusare hår. Något måste jag iallafall göra! Hjälp mig någon!! ;D

Har fixat massa i mitt rum den senaste tiden, men jag är fortfarande inte klar. Det tar en jävla tid att få i ordning allt! När jag börjar riva på ett ställe så vill jag liksom fixa allt och det tar sin lilla tid. Någon som är intresserad av en CD-pelare i bokfaner kanske? Den passar inte i mitt i övrigt ekinredda rum, längre :)

Inga kommentarer: