27 maj 2008

Water

Ikväll har det varit mysimysi. Vi tjejer har suttit på min filt utanför Lindha och ätit vattenmelon som Mimsan hade med sig :) Mums! Sen kollade vi allihopa på Desperate, like old tjejkväll-times :) Sandra, Elin, Mimmi, Matilda, Lindha och jag! I'm lovin it!

Idag har det varit varmt vill jag säga. När jag kom hem från jobbet vid fem så stod våran kökstermometer på 35 grader :) Haha, jag inser ju såklart att det inte var såå varmt, men ändå, varmare än vanliga eftermiddagar i maj ;D

Jag har idag fått några tider på Gula Villan som jag ska jobba lite på under de veckor som jag är på museet. Alltså jobba både dag och kväll. Känns lite som att jag tar mig vatten över huvudet, men när folk ger mig "utmaningar" så kan jag liksom inte låta bli att visa att jag klarar dom. Det var nämligen så att man chef på museet undrade om jag var intresserad av att jobba på Gula Villa och då var jag lite tveksam. När jag tvekade sa han typ "Det kanske bara är vi som orkar jobba dubbelpass. Du är ju ung..". Då växte de små hornen ut och jag tänkte att jag klarar visst att jobba dubbelpass om det ska vara så :P Så nu blir det så, men bara några dagar i juni :) Börjar redan på måndag!
Imorgon ska jag ringa och boka soldusch, jobba, kanske åka in till stan (igen!).. vi får se! Ha det fint.




Imorgon börjar jag jobba halv åtta. Jobbigt för mig som är sjuuuukt trött på morgonen, men det ska nog gå bra.

Inga kommentarer: