5 juni 2008

Firande

I have some shaping up to do :) Som ni kanske märkte fungerade det inte att koppla in min dator på jobbets internet. Volvo har en massa spärrar, såklart! Nu funderar jag på att fixa mobilt bredband ifrån Glocalnet. Det är gratis att prova på i en månad.. nu undrar jag bara vad haken är :) Vad tycker ni? Vågar jag testa?

I helgen blir det många studentfester ;) Ska in till Eskilstuna imorgon och trängas med alla björkrisklädda lastbilsflak, svettiga människor och fulla studenter ;) Haha! Lilla Anna tar studenten! :D Tänk att jag har känt den lilla solstrålen enda sen hon föddes för 19 år sedan!

Senare på kvällen ska jag hem till Kungsör igen för att fira Cissi som tar examen :) Vi ska grilla och ha det mysigt! På lördag kväll ska vi fira Sandra som även hon tar examen :D Det kommer bli en underbar helg, med sol och trevliga människor :) Dessutom är det ju vår nationaldag imorgon! Det är inte utan att man längtar tillbaka lite till sin egen student!

Inga kommentarer: