3 juni 2008

Otrevlig?

Jag vill ligga i solen med mina vänner och alla som jag känner! Idag har jag suttit ute lite under tiden som jag väntat på besökare. Imorgon ska jag försöka börja fixa med hemsidan. Ska ta med mig min egen laptop för jag tror den fungerar bättre än datorerna på jobbet :) Så kanske jag kan surfa runt lite också :D
Kvällspasset på restaurangen gick riktigt bra idag! Igår kände jag mig förvirrad och trött, men idag var det lite bättre..


När någon är otrevlig mot mig eller om jag får för mig att någon inte tycker om mig så tacklar jag inte det med att vara otrevlig tillbaka utan genom att vara helt sjukt jävla övertrevlig. Det hände idag, och tro det eller ej, personen i fråga var faktiskt jättetrevlig mot mig när den insåg att den inte skulle kunna knäcka mig genom att vara otrevlig. Vet inte varför jag skriver det riktigt men ;)


-Hörrni, jag känner mig lite off! Kan inte ni skriva lite kommentarer om vad som händer i era liv?

5 kommentarer:

matilda sa...

HEEEJ MALIN! :) sitter på jobbet och klockan är halv 4 på natten... kuul va! hihi! jobbar du på torsdag? jag jobbar 9-15! åka ihop?

retzina sa...

hej baby :D vad duktig du är som jobbar natt! jag jobbar på museet på torsdag.. ska du jobba på torpet? faan vad tråkigt det är att jobba.. jag vill vara med er :) pussssss

Anonym sa...

hej gumms! i mitt liv händer inte så mkt.. bara sola-jobba typ hehe! imorn tar fredde studenten dock, en stor dag :) hoppas du tänkt dricka vin med mig i helgen?=) saknar dig! puss

Resistansen sa...

Du får en historia av mig angående otrevliga kunder. Där jag jobbar har vi en kassa nere där vi endast säljer biljetter och två godiskassor uppe. När det är lågsäsong säljer vi bara däruppe. Så en kväll så gick min kollegas dator sönder och det bildades en liten kö. Jag jobbar på i dubbel takt för att jobba av kön. Då kommer en man fram. Jag tar hans beställning. Han ba "Jag tycker det är så jävla DÅLIGT när ni bara säljer här uppe" jag tänkte knappt på min reaktion utan sa med världens gladaste röst "Ja-a det är det, var det bra så?" Han såg helt paff ut och nickade snabbt. :)

I mitt liv händer en hel del. Flytt på gång.
Just idag har jag solat som fan och nu dricker jag en öl i väntan på lite vänner. Puss på dig!

retzina sa...

lindha- gud vad roligt :) jag antar att det blir studentfest hela kvällen!

karin- haha, det är roligt hur man är :) så jävla inne i serviceyrket at man knappt tänker på att man oavbrutet har ett leende på läpparna!
när flyttar du? spännande! :)