29 augusti 2008

Bakdag

Det här får bli ett snabbt inlägg eftersom jag verkligen måste sova. Skulle bara berätta att imorgon ska vi tjejer ha lite grill/kräftskiva :) Jag har, sen jag kom hem från Sandra vid tio, bakat bröd, kaka, pajdeg och lagat köttfärsås. Dessutom har lyckats få en bakduk som låg på spisen att börja brinna. Det blev rök i hela nedervåningen, men jag hann släcka elden fort som tur var :) Brandlarmet hann inte gå och det var ju tur eftersom familjen såg och sov.. Oooops, kunde slutat illa!

puss godnatt

3 kommentarer:

Lindha sa...

Men maaalin har du hållt på me maten hela natten, älskling dååå!

matilda sa...

mumma då..... nu ser jag verkligen fram emot ikväll. har skickat mess till dig..... har du grillspätt hemma jag kan få låna?? ska göra räkspätt hade jag tänkt. :)

Mimmi sa...

meeeen! haha. du skulle inte släckt så fort, jockis hade ju fått tjäna en slant annars! :P haha. ses snart! puss