10 september 2008

Hjärta

Idag när jag gick ner för Karlabacken såg jag att det satt en korg, med en lapp på, på ett av staketen. Jag var tvungen att gå och kolla vad det var i korgen. Där låg det en massa äpplen och på lappen stod det "Äpplen, varsågod!". Åhhh, jag blev alldelles varm i hjärtat :) Så omtänksamt och gulligt!

Jag har jobbat och varit på möte med S inför kultur&fritidsnämnden på tisdag, idag. Tre möten den är veckan. Det tar lite tid att vara aktiv. Imorgon är det gruppmöte, fast jag kommer nog inte hinna gå på det. Jobbar till sju o sen vill jag verkligen hem o se Idol, hihi!

Sitter o kollar på lägenheter o bilar o kattungar och allt möjligt annat som kan tänkas köpas för pengar. En aning köpgalen och en aning trött på det som jag redan har. Ut med det gamla, IN med det NYA :) Lilla kissen Guinness har verkligen fångat mitt hjärta. Åhhh vad jag vill ha honom!
Nu ska jag kolla på Gossip Girl och sen ska jag soooova! Godnattpuss

3 kommentarer:

matilda sa...

ska du flytta till eskilstuna gummsi??

retzina sa...

jaa, kanske :) hihi, nej men det är absolut inte besämt än.. men jag får se! saknar dig cutie

matilda sa...

ojjj thats cool! me likie! :)