27 september 2008

Hård

Jaa, det får bli en bild på den hetaste jag vet eftersom jag inte vet riktigt vad jag ska hitta på annars.
Idag har jag jobbat, sjätte dagen i streck, och det var lite segt. Men den som får mig att skratta fast jag är sjuukt trött är ialf Thomas. Han är så jävla störd ;P När jag kommer släpande på en massa tunga drickabackar så säger han "Malin, du bär backar snyggast på heeela Kungsörtorp" Hahah! Jag skär dessutom bröd snyggast på heeela Kungsörstorp, har han sagt ;) Upplyftande ord är aldrig fel när man är i sitt jobbajobbajobba-tempo ;)
Efter jobbet åkte jag och mami till moster i Västerås och fick massage. Det var helt underbart och verkligen välhehövligt! Nu känner jag mig lite mjuk igen :) Ska bli skönt att sova en hel natt och inte ligga vaken för att man har ont i kroppen!
Imorgon ska jag dela ut äpplen i kyrkparken här i Kungsör, med Centerpartiet! Alla är hjärtligt välkomna dit! Det är vision Pinnparken som ska låta alla som skänkt pengar till lekparken få visa upp sig. Förhoppningsvis kommer Mikaela och stöttar mig lite :)
Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon!

Inga kommentarer: