1 september 2008

Sunday

Jag antar att det är dags för ett nytt inlägg såhär på söndagsnatten :)


Helgen har varit rätt lugn. Förutom i fredags då vi hade lite kräftskiva/grillkväll hemma hos mig på altanen. Vi gjorde allt för att hålla sommarstämningen uppe men blev till slut tvungna att ta till både filtar och infravärme för att inte frysa fast ;P

Igår var min slappaste dag på länge. Jag tog det helt lugnt. Var i Torpa på dagen och busade med lilla Nalle, som mamma var valpvakt åt. Jag lärde honom "ligg", eftersom han redan kunde "sitt" :) Det tog max en halv timme och mamma var mäkta imponerad av oss båda! Efter det åkte jag hem och kollade på två filmer; Linas kvällsbok och Good Luck Chuck. Ingen av dom var särskilt bra, eller dålig.

Idag har Mikaela äntligen fått nyckeln till sin lägenhet så vi har (åter igen) varit på IKEA. Där inhandlades bland annat en säng. Jag höll mig på zero utgifter, trots att IKEA is my favorite place.

Imorgon börjar min nya kalender att gälla och från och med nu ska jag bli en bättre människa. Jag ska till exempel inte glömma bort mina vänners födelsedagar (Förlåt Annemie, Joline, Mikaela....osv för mina misslyckanden hittills). Jag ska gå på alla möten som jag borde. Jag ska skriva upp hur mycket jag jobbar, och tränar. Jaa, jag ska bli bättre helt enkelt! :) Wish me luck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

malin malin, jag har tagit kööörkort idaaag! (alla mina nummer är borta från min mobil så när jag skrev ett sms som skulle skickas till dig så kom jag på att jag har ju inte nummeeer!) men kööörkort har jag tagit idag hihi :)

retzina sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D Fan vad skönt gumman :)