3 september 2008

Unlucky day

Aj vafan! Är det min otursdag idag eller? Jag tappade fronten på frysfacket på stortån så det gjorde hur ont som helst. Sen brände jag min kassler på spisen, så bara fyra kolbitar låg kvar när jag kom och skulle äta. Och nu precis när jag skulle gå in till mitt rum så slog jag lilltån i sminkbordet. Ont så jag höll på att dö! Och så missar jag Idol ikväll eftersom jag ska jobba. Fan jävla skit också! Jaja, om en timme börjar jag iallafall jobba och jag ska vara själv i servisen ikväll, vilket jag hatar, för jag blir typ helt hysterisk och tror att jag glömt någonting/allt hela tiden. Inte bra för psyket!

Men jag har iallafall hunnit med att sola och det var väldigt skönt :) Har blekt mitt hår också.. eller utväxten snarare, eftersom det ser ut som jag är flottig i hårbotten hela tiden annars. Det blev helt okej :) Men jag måste nog boka en tid hos frisören snart iallafall så att jag får bort alla slitna toppar.
Igår var jag hos Mikaela och hjälpte henne att röja upp lite i lägenheten! Jag tror att det kommer bli superbra :) Lägenheten är jättefin. Och nytapetserat har hon fått med fina, vita tapeter :) Vi var och handlade lite mat och saker till lägenheten innan jag skulle åka hem för att börja jobba. Hann kolla på nya avsnitten av The Hills också innan jag började klockan fem. Kan inte bara LC och Brody bli tillsammans?
Got2go

1 kommentar:

Anonym sa...

Maaalin! jag kommer hem första helgen i oktober! ledig nåt då? puss