7 september 2008

Wish

När jag tvättade bort sminket nyss lossnade en ögonfrans. När jag blåste iväg den ifrån fingret, som jag alltid gör, så önskade jag något annat än det jag alltid önskar mig annars. Man får inte säga vad man önskar för då går det inte i uppfyllelse, men jag kan säga så mycket som att jag tänkte på två tjejer som betyder otroligt mycket för mig.
Jag älskar er för att ni får mig att skratta och jag älskar er för att ni tröstar mig när jag gråter och jag älskar er för att ni lyssnar och jag älskar er för att ni peppar mig. Jag älskar er för att ni gör vad ni vill och jag älskar er för att ni är så jävla modiga.
Jag kommer att sakna er helt obeskrivligt mycket!

3 kommentarer:

Lindha sa...

<3

matilda sa...

schyyyst.... nu fick du mig att börja tjura på jobbet! :P

retzina sa...

förlåt baby :')