24 oktober 2008

Höstlöv

Hallåååå!

Igår var det bara 19 unika besökare på min blogg! Har jag blivit så tråkig? Eller har ni fullt upp med att hitta ljus i höstmörkret? Hur som helst; jag ska verkligen försöka att bli bättre på att blogga :) Min svacka beror på att jag jobbat och varit upptagen med att fixa med lägenheten och skolan osv. På tisdag börjar jag min 7,5 poängs kurs på Mälardalens Högskola. Den heter Grafisk Form och jag är väldigt förväntansfull!

Imorgon är jag ledig så jag ska åka in till stan och kolla på tapeter till min nya, fina, söta, lilla lägenhet. Jag tror det blir något vitt.. men det visar sig! Sen ska jag in och röja bort dom gamla tapeterna och spackla och greja. Tio i ett hittar ni mig på Hurtigs Café där jag sitter och väntar på Mikaela som ska göra högskoleprovet :) Vi ska nämligen luncha ihop! Gaaah! Jag bor i en stad (snart). Man kan luncha ihop :D

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv nu för jag har precis suttit och satt in alla mina papper i en pärm och så har jag skaffat en ny pärm som jag ska ha till skolan och sätta in allt viktigt därifrån i! Måste köpa lite skolgrejer i stan imorgon också så jag inte ser ut som världens looser första dagen i skolan! Haha! Det är viktigt det där med första intrycket, det vet ni väl?
Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon :) Kram på er gullisar

Inga kommentarer: