19 oktober 2008

Malmö

Det blev inte bara ett glas vin igår som vi tänkt, haha. Vi kostade på oss drinkar som Cosmopolitan och Strawberry daiquiri istället för att ta det lite lugnt ;) Mums! Idag blev därmed en segdag, men vad gör väl det?
_
Oj oj oj! Jag har upptäkt en ny funktion som gör att jag kan se vilka städer folk som läser min blogg är i. Man ska inte hålla på o mikla med det där för mycket, men jag måste ändå säga en sak... Den stad som besöker min blogg mest är Malmö! Detta gör mig skapligt förvånad eftersom jag, vad jag vet, inte känner en enda människa i Malmö. Fast det konstigaste måste ändå vara att det enligt dessa uppgifter bara är en person i Kungsör som läser min blogg. Stockholm, Eskilstuna, Oslo, Västerås och Uppsala kommer efter Malmö i läsarantal. Därefter är det en massa städer med tio läsare eller mindre.. Nu vill jag att ni som bor i Malmö skriver en kommentar här nedanför så jag kan spana in hos er ;) Det brukar ju inte funka så bra när jag ber er som saker för ni gör som ni vill. Så klart :) Men ni vet att jag skulle bli glad iallafall!
Time to sleep :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säker på att inte det visar fel o ska visa Helsingborg egentligen? För jag är typ stammis. Har säkerligen vart inne på din blogg när jag vart i malmö med...hih!

retzina sa...

haha, jag vet faktiskt inte ;) det verkar ju utan tvekan lite kajko.. ;) okej om malmö låg på typ femte plats.. men högst upp? jag fattar inte!

Anonym sa...

hur kollar man det förresten?