17 november 2008

If I were a boy

Förlåååt för att jag har varit en så sjukt dålig bloggerska dom senaste dagarna! Nu ska det bli skärpning! :) Sitter och lyssnar på If I were a boy. Jävligt bra låt. Först tyckte jag den var asdålig, men när jag såg videon fick den plötsligt lite mer betydelse...

En kort sammanfattning av vad som har hänt sen jag skrev sist.

  • Fredags: Jag var i skolan. Jag gick lite på stan och träffade Annemie, Marie och Mikaela en stund innan jag var tvungen att gå hem för att göra mig i ordning mig för jobb. Jobbade på Volvos fest på Munktell museet. De firade de som jobbat ett visst antal år. Typ 25,35 och 45 eller något :) Jag somnade vid halv fyra på natten.
  • Lördags: Jag var tvungen att gå upp tidigt för att åka ner till mina kusiner i Jönköping. Väl framme där så bakade vi pepparkakor och pepparkakshus. Sen åt vi julmat och jag och Martin spelade spel med Nellie och Rebecca. Vid elva somnade jag gott på en madrass i Beccas rum :)
  • Vaknade vid tio. Åt frukost. Fixade iordning kristyr till pepparkakshuset och dekorerade sen med godis. Nellie och Becca var i extas när dom fick rosa kristyr, hihi! Sötnosar!
    Kom hem till Kungsör vid fem och sen skjutsade mamma mig till lägenheten med en massa grejer. Mikaela kom över och vi har varit och solat. Sen gick vi hem till Mikaela och käkade lite :) Mys! På tisdag åker hon till Amerikatt. I'm gonna miss her :/

Nu ska jag gå o sova. Jag behöver en massa massa massa sömn! Godnatt alla gullisar där ute!

Inga kommentarer: