26 november 2008

Leaf

God kväll! Jag har precis tittat på Greys Anatomy. Brukar inte titta på det så ofta så jag vet inte riktigt vad alla heter, men hur som helst, det spelar ingen roll. Det jag ville säga var bara att jag tyckte att det var lite coolt att den blonda läkaren beskrev den första gången hon fick på sig ett par glasögon (att hon jämförde det med att ha lebbsex är inget jag tänker ta upp här, haha :P). Hon satt i bilen och insåg att all den gröna massan som hon sett förrut var löv. Det är så komiskt för det var precis samma sak som jag sa när jag hade fått mina första glasögon och satt i bilen påväg hem ifrån Köping. Jag såg löven. Just löven. Varför är det just löven man lägger märke till? Konstigt!
För övrigt så tyckte jag synd om grisarna och jag undrar hur dom kan ha bundit upp dom sådär utan att skada dom. Var det fejkgrisar måntro?
Jag har, appråpå ingenting, precis gjort ett test som jag fick ifrån Annemie där jag bland annat fick reda på vem jag var kär i och vem som är min bästa vän. Jag tror det är sant. Fast jag tror också att jag har gjort så många sånna där test så att jag vet när jag ser frågan vad det är jag svarar på. Just nu sitter jag bara och klurar lite på hur jag ska få träffa Honom ;)
Vad händer på nyår? :)
puss på er

Inga kommentarer: