10 november 2008

Panelgardiner och regn

Jag fick lite småpanik igår när mitt internet inte fungerade. Men som tur var (tack goooode gud!!) så fungerar det nu igen :) Puuuh!
Idag har varit en regnig dag. Jag skulle gå till Coop Extra Sveaplan och kolla på gardiner. Man kunde missta sig och tro att jag hoppat i sjön innan jag gick dit. Det blåste orkanvindar och regnade så att det plaskade i mina stövlar när jag kom fram. Typiskt! Det kändes inte så glamouröst att kolla på gardiner när mina fötter var blöta och kalla och det sipprade in vatten genom min dunjacka. Jag hittade inga gardiner så jag gick hem igen. Slutsats: det var inte värt att bli dyngsur för att ohitta panelgardiner.
Mikaela har varit här och vi har ätit hemmagjord pizza och kollat på tv :) Nu har jag precis tagit en varm dusch och kollar upp lite vad som ska hända i skolan imorgon. Vi ska ha en ny lärare. Mattias. Jag hoppas att Mattias är en trevlig prick, haha!
Om ni vill kolla på lite bilder på min lägenhet så kan ni gå in på http://retzina.bilddagboken.se/p/main.html
Ha det fint mina vänner :) pussss Malin

Inga kommentarer: