20 november 2008

Platt-TV

Godkväll bloggen! Igår kväll gick jag och la mig tidigt (typ halv tio) för att jag skulle komma upp i tid idag. Tror ni jag gjorde det? Haha, neeej, ni känner mig! Jag vaknade halv tolv! Jag blir så trött på migsjälv!

Hur som helst. Sen drog jag igång med mitt pluggande och jag känner mig faktiskt riktigt peppad inför delredovisningen imorgon. Förutom att plugga har jag varit på Kungsörstorp och skrivit upp alla tider som jag ska jobba i december. Igår tackade jag ja till julresan som vi ska göra mellan den 21-22 december. Förrförra året var vi i Rom, och förra året i Barcelona. Men i år är det ju bara en natt, mot tidigare två, så vi kommer nog att åka någonstans inom Sverige. Jag skulle bli lycklig om vi åkte till något SPA. Jag kommer verkligen att behöva det efter tre veckors intensivt julbord. Men vi får se... jag vet ingenting!

Jag har varit runt i en massa elaffärer idag och kollat efter platt-TV. Min slutsats är att det är assvårt att veta vad man letar efter och att man absolut inte ska lyssna på försäljarna. Men förhoppningsvis åker pappa och jag och köper en på lunchen imorgon :) Det ser jag fram emot!

3 kommentarer:

matilda sa...

MALLAN, jobbar du 6 dec????? hoppas hoppas, då ska juh jag dit, behöver NÅN TREVLIG som servar (if you know what I meeeeeeeen?) haha.
pussis

retzina sa...

haha, ska du komma på kvällen eller på dagen baby? jag ska jobba på dagen helt säkert men på kvällen har jag inte bestämt än för vi kanske ska ha julbord med kultur&fritidsnämnden då :) saknar dig! när kommer du hem i helgen? pusssss

matilda sa...

hmm jag vet inte när det är, men på kvällen nån gång... :P
kommer hem lördag morron... ska bli så skönt och vara hemma över helgen, saknar mitt hem och min säng, och er och min man, och min familj och och och och.. haha