24 november 2008

Snow

Hej kära vänner!
Jag har precis kommit in i datasalen ifrån kaoset utomhus. Det snöar och stormar som om det vore mitten på januari. Men det är mysigt. Jag tycker om det :) Så länge jag inte behöver släpa mina väskor över Nybron i stormen. Tyvärr måste jag nog det.
Ihelgen har jag varit hemma i Kungsör. Jag jobbade i lördags, som ni vet, och senare på kvällen var jag hemma hos Matilda med gänget. Det var msyigt!
Igår var lite av en slappardag. Eller.. jag pluggade, men annars kollade jag mest på TV :) Det var ju sista programmet av "Ensam mamma söker", som jag följer slaviskt, igår. Det enda paret som verkligen kändes sååå bra var Anette och Richard. Jag tycker att Johanna valde fel för Andreas verkade så himla mycket gulligare än Alex. Och Nina skulle nog kunna bli kär i vem som helst.. synd bara att dom där två killarna blev kvar till sist.
Nu ska jag försöka koncentrera mig på mitt skolarbete! Kram på er!

2 kommentarer:

M sa...

Så man kommer hem till ett vitt sverige nästa vecka alltså :D Bättre det än ett blött!! Kramizar

retzina sa...

hehe jaa det är riktigt mysigt faktiskt :) iår kanske man till och med kan få lite julstäning innan jul hihi