30 november 2008

Tired

Igår när jag kom hem ifrån jobbet var jag helt slut. Jag hade 45 personer på konferens som jag tog hand om helt själv fram till klockan tolv. Dom åt lunch klockan tolv och klockan två var det dags för julbord. Under de två timmarna skulle gästerna äta förrätt, varmrätt och dricka kaffe, sen skulle vi plocka undan deras disk och duka nytt inför julbordet. Samtidigt skulle vi vara nere i Snickeriet och förbereda för kaffet där nere. Allt det här skulle fyra personer göra, mellan tolv och två. Det var helt sjukt och inte en så bra start på julbordet för min del. Tycker synd om dom som var tvugna att vara kvar och ta julbordet klockan sju också. :(

När jag kom hem ställde jag mig i duschen och vet inte hur jag lyckades, men jag tvättade håret med schampoo tre gånger innan jag lyckades greppa en balsamflaska ;) Är man trött då eller?

Sen kollade jag på två filmer. Det har nog aldrig hänt att jag har hyrt film helt själv. Men det blev iallafall "What happens in Vegas" och "Things we lost in the fire". Den första var med Ashton Kutcher och Cameron Diaz och jag tror ni kan gissa ungefär hur bra den var. Nästa film var "Things we lost in the fire" med Halle Berry och Benicio Del Toro. Den var riktigt bra. Jag grät oavbrutet i typ en timme. Djup, och jävligt gripande! Handlade om en mamma med sina två barn som hade förlorat pappan i familjen. Hon tog kontakt med pappans bästa vän som var drogmissbrukare, men en jätte fin människa... mer ska jag inte berätta, för jag tycker att ni ska se den istället :)

Nu ska jag snart dra iväg och jobba. Har ingen lust alls ikväll, men det är bara att bita i det sura äpplet. Ta hand om er alla! pussss

Inga kommentarer: