10 december 2008

Friends

Imorgon blir det mys! :) Jag och Ida och Jossan ska äta lunch tillsammans, hihi! Och på fredag ska jag och Elin och Ida äta lunch tillsammans. Åhhh jag älskar lunchdejter :D
Idag efter jobbet kom Ida till mig och vi har varit i sporthallen och kollat på innebandy. (Ni som känner mig vet hur mycket jag "kollar", hehe!) Men det var trevligt i sporthallen för vi träffade Isa på läktaren och Linda nere vid glasrutorna. När Kungsör låg under med 6-1 drog vi till Davids lägenhet och kollade på Greys med Malin och Emil.
Igår var Madde på mitt jobb och det var sjukt kul att se henne :) Önskar bara att jag kunde vara mer social när folk jag känner är på mitt jobb.. jag bara flänger runt! Sorry baby! Vi måste ha en liten reunion snart :) Saknar ju er!
Jag har fått värsta irriterande hostan och jag hoppas verkligen inte att den tänker bli värre. Jag har inte tid att vara sjuk! Nej, nu måste jag läsa alla bloggar innan jag somnar! Godnattpuss!

Inga kommentarer: