27 december 2008

Jul

Hej bloggen! Det har varit jul och det har varit kul :) Men det har inneburit att jag inte har kunnat blogga ordentligt.. men jag hoppas ni har sett alla mobilbloggsinlägg som jag har gjort!
Julhelgen har varit supermysig och jag har hunnit med att träffa massor av människor som jag har saknat. Helt sjukt hur mycket jag har hunnit med faktiskt!
På julafton var jag hemma tillsammans med familjen och moster med familj.. på juldagen kom mina båda fastrar och farfars kusin Evert och hälsade på. Jag hann också med en promenad och fika med Karin :) Myys! På kvällen var det förförfest hos Sandra med tjejerna, förfest på Central och sen åkte vi in till Statt i buss. Väl där inne träffade jag en massa trevliga människor som jag inte sett på år och dar! Annandagen firades med att åka runt Eskilstuna tillsammans med familjen och Evert och kolla på gravar. Nu vet jag mycket mer om min släkt än vad jag visste tidigare. Me like! På kvällen blev det mysmiddag på Ming tillsammans med gamla klasskompisarna. Från gamla klassen lyckades vi samla Fia (som var hemma från London), Peter (som var hemma från Moskva), Mikaela, Erik, Måns och mig. Anton, Björn och Sebastian var också med :) Kunde knappast blivit en trevligare kväll!
Idag har jag, som ni såg i inlägget innan, varit i Stockholm. Vi skjutsade hem Evert och gick lite på Globens shoppingcenter. Nu har jag precis kommit hem. Tror det blir en hemmakväll ikväll trots att det är lördag. Är helt slut! Mikaela ringde och frågade om jag skulle med på fest men.. haha.. jag tror jag måste svika!
Ska ta ett bad nu ialf! puss på er mina kära läsare!

2 kommentarer:

Resistansen sa...

Puss på dig!

retzina sa...

puss på dig din goding! ;)