1 januari 2009

Nalle

Hej kära bloggen! Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ifrån gårdagen, men eftersom jag har kamerasladden hemma i stan så går inte det idag. Ni får vänta lite :)
Idag har varit en sjukt skön dag. Jag har umgåtts med min familj och varit ute på promenad i det underbara vintervädret.

Det känns lite spännande att se vad 2009 kommer att bli för år. Jag har iallafall en bra magkänsla. Det finns flera grejer som jag ser fram emot och längtar efter...

Ta hand om er, puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken tjusig vovve!

Anonym sa...

Tack för en underbar nyårs kväll! Puss Madde

retzina sa...

circus em - jaa han är underbar :)
madde - tack själv älskling! var så himla kul att se dig igen och nu vill jag inte att det ska ta lika lång tid innan vi ses igen! miss you in my life!