24 januari 2009

Let's dance

Jaahaa, jag måste börja med att säga att jag skäms lite för att jag kollar på Let's dance. Men jag vill försvara mig med att säga att det är det första året jag gör det. Och dessutom finns det ju inte så mycket bättre grejer att kolla på på fredagskvällarna tyvärr. Och man kan ju inte alltid gå ut på krogen, eller hur? Och jag har faktiskt bara sett två av tre avsnitt! :D Så.. efter dom ursäkterna tänkte jag kommentera kvällens program. Haha! Förvånande att Bella åkte ut! Jag trodde att alla hennes 500 000 (eller är det ännu fler nu?!) läsare skulle stötta henne lite mer. Jag är ju en av dom iofs och jag röstade inte. Jag är rätt glad att hon åkte ur faktiskt för hon har en grymt irriterande röst. Jag står inte ut med den! Men iallafall. Tänk att Tippen-Morgan har fler röstare än Blondinbella. Haha! Komiskt!
Nej nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det IKEA. Mitt favoritställe på jorden!
Tack tjejer för en trevlig kväll! pussssssss

1 kommentar:

Anonym sa...

Dåligt ljud i TVn?
Jag tror du ska be nån att synka ljud o bild i di TV.
Blondinbella funkar perfiekt i min burk!