19 januari 2009

Nu så

Då kanske det var dags att uppdatera bloggen igen! Jag har inte så mycket att skriva om tyvärr, men jag tänkte att jag iallafall ska rekommendera en blogg som jag älskar och läser varje dag. http://www.ellinorak.blogg.se/ En 17 årig tjej som läser till frisör och har en massa roliga ideer och massor av inspiration på sin blogg. Jag blir glad av att läsa den :)

Idag har jag varit på stan och köpt gardiner och en gardinstång till mitt köksfönster. Det blev superfint :) Imorgon kan ni få bilder, när det är lite bättre ljus. Tänk att lite textil kan göra så stor skillnad.


När jag ändå är i rekommenderar-tagen kan jag ju fortsätta att rekommendera lite musik också. I alla mina musikspelare just nu snurrar Beyonces skiva "I am Sascha Fierce". Favoriten är Halo. Lyssna på den!


Imorgon kommer nya avsnitt ut av Gossip Girl och The City :) Weeeey!

Inga kommentarer: