21 januari 2009

Sooooooooolen

Heeej bloggen! Vilket underbart strålande fint väder vi har idag :D Jag har tagit en promenad i solen och njutit! Smorde in mig med lite bus igår för att få in lite sommarkänsla i mitt liv, och det funkade ju utmärkt :) Imorgon, alt ikväll ska jag åka till Kungsör för på torsdag kväll ska jag jobba på torpet. Mamma ringde igår och berättade att Martin har, genom mig, fått praktikplats på Kungsörstorp. Han ska vara vaktmästare och hjälpa Johan med allt och inget ;) Johan som är så gullig hade sagt till pappa att "Det är klart att han är välkommen. Vi har haft så goda erfarenheter av din dotter så om han är lika trevlig som henne ska det inte vara några som helst problem" Hihi, jag har världens sötaste chefer :) Thomas och Johan! Tack till dom!
Nej nu ska jag dra! Hör av er hörrni om ni vill seees! pussss
________________________________
bilden är ifrån i lördags :)

1 kommentar:

Lindha sa...

Hej Gumman! Hur länge stannar du i kungsör? Jag kommer in på fredag och vill kika på Lets Dance iaf :)