31 januari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av min älskade Camilla

Regler

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Sanningar om mig själv

1. Jag har ett födelsemärke på högerhanden som är som ett litet streck
2. Jag har aldrig träffat varken min mormor eller min morfar (eftersom de dog innan jag föddes)
3. Jag äter inte grönsaker
4. Jag är besatt av babuschkor med massor av dockor i sig
5. Under mitt liv har jag haft över 50 kaniner
6. Jag har två guldfiskar som heter Pärlan och Plupp (de har alltid samma namn, fast jag byter ut dom ibland)
7. Typ niottio procent av min garderob består av svarta kläder, me like black!

Jag utmanar 7 av mina vänner
Ida

och såklart:

Lindha
Matilda
Mimmi
Cicci
(fast dom har ju Camilla redan utmanat :) )

1 kommentar:

Anonym sa...

utmaningen är tagen, men den kommer om någon dag :) kram