12 februari 2009

Boost

Fan vilken bra dag det är idag. Jag har fått kilovis med energi av en glad thailändska som har jobbat med mig idag. Hon kramades och sa att jag var duktig och hon var så snäll så jag bara log :)
Efter att jag jobbat klart gick jag till ICA. Jag var där i förrgår och skulle handla och då drog Linda in mig till kontoret (haha, jaa det var den dagen jag hade panerat typ 150 fiskbitar helt själv och jag hade inte duschat innan jag gick till ICA) och sa till en av brorsorna (chefen) att jag sökte sommarjobb där. Haha jag bara asgarvade och sa att det är klart att jag gör det, men det var inte riktigt det jag hade planerat att göra när jag gick in på ICA just den dagen, med flottigt hår. Hur som helst. Jag lovade att komma in med mitt CV och det var det jag gjorde idag. Fick prata med den andra brorsan och vi snackade en massa om allt och inget. Några timmar senare ringde han upp mig och sa "Det är väl inget snack om saken. Klart att du ska vara hos oss och jobba i sommar" :) Fan vilken boost för självförtroendet!
Det händer förövritg en massa roligt i mitt liv just nu och en hel del förändringar väntar.. Winds of change... om man ska tro Cornelia.
På lördag ska jag, Lindha, Matilda och Elin ut på krogen i Eskilstuna. Ska förfesta i min lägenhet och det ska verkligen bli superkul! Något att se fram emot helt klart!
Igår var jag på något väldigt spännande som jag tyvärr inte känner att jag kan berätta så mycket om här. Men jag känner att jag har fått massor av ny energi att ta tag i saker..
You know you love me XOXO :) Malin

2 kommentarer:

Lindha sa...

va kul gumman, grattis till sommarjobbet :) jag är så nyfiken på vad cornelia sa! o jag längtar till lördag!! :D

Resistansen sa...

Jippie! Vad kul!