7 februari 2009

Efterlysning

Jag är lite orolig över en grej. Jag har inte pratat med Mikaela sen igår kväll och jag får inte tag på henne. Har ringt och sms:at och facebook:at och msn:at och varit hemma hos henne och ringt hennes föräldrar och hennes syster, men inget svar. Hennes bil var inte hemma så jag antar att hon åkt någonstans, men jag vet inte vart. Hennes pappa sa att hon inte var hemma och hennes syster sa att hon inte visste vart hon var. Jag funderar på om jag hetsar upp mig för mycket. Men ett helt dygn är länge för oss och jag brukar alltid veta vart hon är. Nu är klockan tolv på natten så jag känner att jag inte kan ringa runt till folk längre. Men om jag inte hittat henne imorgon får jag göra en ännu större insats. Mikaela, om du läser det här; kom fram nu, det är inge roligt längre!
Så tänkte jag bara säga att det finns en rätt rolig intervju med Lars Winnerbäck på http://svtplay.se/t/102974/skavlan Kolla på den :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade du henne?

btw: tror du att det var Mållgan körde?

retzina sa...

japp jag hittade henne igen.. nej jag förstod att det var hon som tagit bilen såklart, men jag var fortfarande orolig eftersom hon inte svarade.. kunde ju ha hänt något på vägen med bilen!