18 februari 2009

Färgpennor

Imorgon har jag en chilldag med mina gullungar. När alla andra fröknar gått hem dricker vi varm choklad och ritar med färgpennor.

Jag måste berätta vad en söt liten kille frågade mig igår på lunchen innan han skulle ta mat. "Malin, tycker Kalle Anka om den här fisken?", sa han och pekade på den sprödbakade fisken. Åhh, det var så gulligt. Vad svarar man på en sån fråga? Hihi, jag höll mig för skratt och försäkrade honom om att Kalle Anka absolut skulle gilla den där fisken. Jag säger bara det; gullungar!

Kvällen idag blev som planerat lugn med lite tv-tittande och så :) Pappa sa att han och Martin ska åka till Vingåkers Factory Outlet på lördag, och jag tror minsann att jag ska följa med! För övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska göra av mig helg. Får se hur det blir..

Inga kommentarer: