14 februari 2009

Happy valentine

Tja bloggen! Jag är fortfarande lika glad som jag var sist jag skrev. Det kan bero på att den obeskrivligt härliga solen har tittat fram och stannat över det vackra vinterlandskapet här hemma hos mamma och pappa. Igår jobbade jag mellan sju och halv två, och efter det åkte jag in med Matilda och Mimmi till stan. Skönt att gå runt lite på stan och titta med mina pinglor! Jag köpte inget mer än en flaska vin, men det duger bra! När jag kom hem var Nalle hemma hos oss så vi tog en promenad till Centralvallen och sprang så fort vi kunde i snön, haha! Lite senare på kvällen kom Linda förbi med Millan (en liten jackrussell valp) så att hon och Nalle fick leka ute på tomten. Hihi! Dom var så söta.
Ikväll blir det som ni vet krogen med tjejerna. Harrys, om jag inte har fattat fel :) Ut och parta med alla singlar, haha!
Hej dåååå!

Inga kommentarer: