26 februari 2009

Home sweet home

Hoj hoj! Märks det att jag har varit hemma idag? Hehe, när man städar är chansen vääldigt stor att man fastnar lite framför fejjan och bloggen ;) Men idag har iallafall varit en bra dag för jag har fått fint i lägenheten; städat och diskat plus att jag har lagat ordentlig mat :)
Imorgon kommer Madde, Elin och Isa hit och hälsar på! Vi ska käka och sen gå ut på krogen. Ska bli sjukt roligt :) Har inte sett den ordentligt på två månader! Mysmys!

På lördag ska vi testa hur många som får plats i min lägenhet för då kommer tjejerna och några av deras killar hit. Haha! Det kommer bli riktigt intimt känner jag på mig ;) Sen ska vi ut på krogen, så det blir tvådagars för min del, hehe.


Har gått o dragit på olika förkylningar nu i flera månader känns det som och just nu sitter det i halsen. Vet inte när det ska sluta. Och pencillin är ju inte att tänka på, eftersom jag är allergisk. Och så allvarligt är det ju inte heller tycker jag. Men min röst är sådär härligt mörk och rispig nu så att jag bara vill sjunga en massa Tina Turner-låtar, haha. Jag antar att jag får fortsätta med det ett tag till..

Inga kommentarer: