28 februari 2009

Saturday night fever

Den bästa med att gå ut på fredagar är att när man vaknar morgonen efter behöver man inte ha ångest över att det är slut på helgen.. för det är bara lördag :) Weeeeiiii! Vi hade så himla trevligt igår tjejerna och jag. Lagade mat och drack vin och drinkar och sen vågade vi oss till och med ut på Nybron. Jag älskar kvalitetstid med mina vänner! Gick lite på stan idag och lite igår. Åt skagentoast på Hurtigt.. Mums! Jag har köpt ett par nya skor... espandrillos ifrån Åhlens. Nu får det bli sommar snart så jag kan använda dom och allt annat jag har köpt för att förbereda :)
Ikväll är det lite ändrade planer. Jag ska hem till Matilda och sen ska vi ut i Arboga. Det blir toppen! Som sagt; all kvalitetstid jag kan få med mina vänner tar jag vänligt emot!
Nejmen då är det väl dags att göra iordning sig då! :) Ha det fint alla underbara! pusssss

Inga kommentarer: